Diensten

Slof & Wildenburg accountants

Ons kantoor is deskundig op vele terreinen. Medewerkers hebben ieder hun eigen specialisatie. Onze kernactiviteiten zijn administratieve dienstverlening, accountancy, fiscale dienstverlening, advisering op het gebied van arbeidsvoorwaarden en salarisadministratie. Hieronder de belangrijkste diensten in een notendop. In een persoonlijk gesprek met u lichten wij ze graag toe.

Administratieve dienstverlening

  • opzetten en inrichten van uw administratie;
  • begeleiden bij keuze en implementatie van boekhoudsoftware;
  • verzorgen van de boekhouding.

Accountancy

  • controleren, beoordelen en samenstellen van jaarrekeningen;
  • adviseren over opzet en werking van administratieve organisatie en interne controle;
  • bedrijfseconomisch advies en begeleiding;
  • waarderen van ondernemingen;
  • begeleiden van kredietaanvragen;
  • opstellen van ondernemingsplannen;
  • begeleiden van fusies, participaties en overnames;
  • uitvoeren van due diligence-onderzoeken;
  • opstellen van prognoses en budgetten;
  • uitvoeren van IT-audits.

Fiscale dienstverlening

  • verzorgen van alle voorkomende belastingaangiften;
  • fiscale advisering en begeleiding;
  • voeren van bezwaar- en beroepsprocedures;
  • begeleiden van boekenonderzoeken door de belastingdienst;
  • fiscale structurering;
  • estate planning;
  • financiële planning;
  • adviseren en begeleiden bij bedrijfsopvolging.

Personeel & salaris

  • advies op het gebied van arbeidsvoorwaarden;
  • ondersteuning bij ontslagprocedures;
  • verzorgen van uw salarisadministratie;
  • maken van loonkostenberekeningen;
  • controleren van pensioennota’s;

Op slofwildenburg.nl gebruiken we verschillende soorten cookies. Geef hieronder aan welke soorten cookies u op onze website wilt gebruiken. Maakt u geen keuze? Dan plaatsen we alleen functionele cookies. Nieuwsgierig naar alle cookies? Lees ons Privacy statement.