Gedragscode
In ons werk hebben wij dagelijks te maken met tal van in- en externe regels, wetten, richtlijnen, voorschriften en procedures. De overheid stelt strenge eisen aan de onafhankelijkheid, deskundigheid en integriteit van accountants. Daarnaast stellen de beroepsorganisaties NBA en RB aanvullende voorwaarden in de vorm van gedrags- en beroepsregels. Wij zijn ons ervan bewust dat niet alleen regels bepalend zijn voor ons gedrag. Daarom hebben wij een eigen gedragscode waarin kernwaarden voor het handelen en gedrag van onze medewerkers zijn vastgelegd. Onze gedragscode kunt u als PDF downloaden.
Klachtenregeling
Wij besteden de uiterste zorg aan onze opdrachten. Omdat wij waarde hechten aan tevreden klanten, zoeken wij continu naar mogelijkheden om de kwaliteit van onze dienstverlening nog verder te verbeteren.
Bent u desondanks ontevreden over onze dienstverlening, een van onze medewerkers of een ander aspect van onze organisatie, dan nodigen wij u nadrukkelijk uit om ons dat zo snel mogelijk te laten weten. Ook onze klachtenregeling kunt u als PDF downloaden. Wij nemen uw opmerkingen serieus en zullen er alles aan doen om samen met u tot een passende oplossing te komen.
Klokkenluidersregeling
Betreft uw klacht een (vermoedelijke) overtreding van wet- of regelgeving door onze accountantsorganisatie of onze medewerkers, dan verwijzen wij u naar onderstaande klokkenluidersregeling.